Ett paket kommer lastat - för typ två månader sedan...

I februari i år skickade min vädfamilj ett paket till mig (länk till det inlägget hittar ni HÄR) och jag tyckte det var så snällt av dem att göra det så jag skickade ett tillbaka (det var också väldigt länge sedan). Jag tänkte i alla fall berätta vad jag skickade:
 
1. Godis, godis, godis!!!
2. två Sverigehattar.
3. En bok och en film om Sverige.
4. Knäckebröd. 
5. En Sverigeflagga
6. Ostbågar.
 
 
 
Detta är bara basicsaker från Sverige och jag tänker ta med mig lite finare saker när jag åker (OM 26 DAGAR!!!1). Det var väldigt roligt att skicka iväg paketet och de säger att det endast var min värdpappa som gillade djungelvrålen! Haha. Jag älskar djungelvrål så troligtvis kommer min resväska bestå av det till hälften och sen kommer jag bjuda alla på vårt "goda" svenska godis. 
 
Kolla bara hur mycket amerikanare gillar djungelvrål haha
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback