Paket ;)

I förrgår fick jag värsta biffiga paketet ifrån min värdfamilj. Kolla bara på detta haha
 
 
Det var helt proppfullt med hur mycket skojjiga grejer som helst!
 
 
haha asså så sjukt snällt 
 
Detta är Reese's vilket är, bokstavligen, jordnötssmör med choklad runt. Det var verkligen som att bita i sån jordnötssmör man kan köpa på maxi. De skrev i det gulliga brevet att det är hjärtgodis runt alla hjärtans dag och sedan blir det typ ovala bollar eller något :) Jag vet inte riktigt vad jag tyckte om detta, de var inte äckliga men inte något jag sitter och käkar som lördagsgodis precis ;) men de var okej!
 
Detta är tuggumi som seriöst håller smaken i flera timmar. Det är sjukt så länge man kan tugga på dessa utan att de tappar smaken. Riktigt goda är dem också :) 
 
 
Detta är Peeps som är godis man äter runt alla hjärtans dag. Det var som att bita i sju sockerbitar haha så himla sött.
 
 
Mini Marshmallows i värsta stora påsen. De smakar som vanliga marshmallows så de är jättegoda! Sjukt gott att ha i varm O'boy med :) dock kommer det troligtvis ta flera år innan jag käkat upp alla hehe
 
 
Detta är Twizzlers och Mini Eggs. 
Twizzlers var god, fast den smakade dock inte så mycket.
Mini Eggs där emot är nog det godaste jag smakat. Man äter det runt påsk och påsen är seriöst snart slut haha fy vad goda de är :3
 
 
Här är lite souvenirer från Idaho! PoTATIS. 
Ja som sagt, souvenirer från Idaho är potatisar haha jag bara älskar det! Dessutom visade filmen hur Idahos natur är och den är verkligen vacker! Den påminner ganska mycket om Sveriges vilket är skönt för då känner man sig lite som hemma :) 
 
 
HAHA kolla på detta då! Mr.Potato head från toy story jag tror jag dör så fin haha
Jag älskar att den är för barn som är åldern 2+ hahaha
 
 
Hipster Mister Potato Head
 
Dessutom fick jag värsta coola high school tröjan!! Go Blackfoot Broncos!! jag älskar den :3
 
Jag fick även en stor USA-flagga men jag glömde ta kort på den och just nu orkar jag inte det så ni får klara er utan den :P
 
Detta är det coolaste paketet jag någonsin fått haha 
 


ÅH MAJ GODD ELLEN KARAMELLEN! :O:O <3<3

2013-02-18 // 21:48:03
ª Emma

Åh men gud! Vad kul att få PAKET av sin värdfamilj det har jag aldrig hört förut vad avundsjuk jag blir! Din familj och placering verkar ju helt toppen också :) Jag ska också till USA 13/14 så kan vi göra ett länkbyte? ;)

Svar: Ja absolut länkar jag gärna! :D
Ellen Severinsson

2013-02-19 // 15:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback