6 månader

Idag är det exakt 6 månader sedan jag hoppade på flyget som tog mig till USA. Det är det bästa beslutet jag än så länge har gjort i mitt liv. Jag har träffat så otroligt många underbara människor här borta som jag kommer hålla kontakten med i resten av mitt liv och jag har skapat minnen här borta som jag aldrig kommer glömma. Jag har haft det tufft på sistone då det skedde ett familjebyte men för tillfället kan jag inte vara mer lycklig än vad jag är. Dock saknar jag min familj och mina vänner, men om inte så lång tid kommer jag få se er igen!
 
Och eftersom det är throw back thursday idag så har ni här ett kort på sista gången jag såg mamma och pappa på flygplatsen i Danmark. 
 
 
Det känns inte som att detta var 6 månader sedan!
 
 


Vi saknar dig också Ellen och längtar efter dagen vi träffas igen! Älskar dig!!

2014-01-25 // 17:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback