the fair

Ja, jag är bokstavligen varje dag på Eastern Idaho State Fair som är här i Blackfoot. Det håller ju på en vecka så man får ju passa på att gå dit varje dag...
 
Detta var jättegott! Det var en potatis som de skar och satte på en pinne och sedan friterade den "såklart". Gott var det iaf!
 
Två gånger varje dag den här veckan kan man kolla på en hyptoniseringsshow (stavning?). Det är iaf en snubbe som hyptoniserar folk. Det är på riktigt då jag känner folk som gått upp där och de minns ingeting. Det är iaf så sjukt roligt att kolla på! Jag har gått 4 gånger på 3 dagar.. hehe
Här står alla upp.
 
Sekunden senare så får han dem att sova. 
 
 
Ha det gött kram :)
 
 
 


Jag vill smaka sådan friterad potatis :)

2013-09-03 // 21:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback