Klänning!

Idag hittade jag min homecomingklänning!!! Dock vill jag inte visa er den. Något ska ni se fram emot i alla fall :)

Här är några andra klänningar som jag testade och gillade men jag gillade den jag köpte mest! 








ª Mina

Ellen, har du klänning på dig?? Hur gick det här till? ^^

Svar: Hur det gick till? Jo jag tog på mig en klänning vilket jag gjort x antal gånger det senaste året/åren. Konstigt nog får jag ändå alltid den här kommentaren. undrar varför :) förresten kram på dig Mina! <3 :D
Ellen Severinsson

2013-09-12 // 07:01:49

Vad fin du är! :) Min favorit var den första, men de andra var också ursnygga. Jag ser fram emot att se den som du till sist valde. :) När är homecoming? :)

Svar: Homecomingdansen är lördagen den 21 september :)
Ellen Severinsson

2013-09-12 // 17:24:12

Vad snyggt.Köp alla klänningarna .
Kram Farmor farfar

2013-09-12 // 19:05:18

skräll att du har ett nytt Iphone-skal..... :D

Svar: Skräll att jag har en ny telefon ;) kram på dig
Ellen Severinsson

2013-09-13 // 23:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback