homecoming

I lördags var det den första dansen. Hur ser den ut? jo det ska jag berätta :)
 
• En kille bjuder ut en tjej som säger ja. Man kan säga nej men det är ohyfsat så det händer inte så ofta.
• Sen har man på sig matchande kläder. Tjejen har en blomma runt handen och killen en på tröjan. 
• Vanligtvis har man en grupp som man går med och hittar på något kul med under dagen. Dock gjorde inte vi det eftersom han hade en fotbollsmatch (det gjorde inte så mycket eftersom det är fler danser)
• Sen går man hem och gör sig i ordning.
• Sen kommer alla i gruppen och äter kvällsmat. 
• Sen går man till dansen. Det är som en vanlig dans som finns i sverige, ni vet dunkmusik osv. Dock dansade inte så många utan lämnade stället. 
• Efter brukar alla i sin grupp åka hem till någon och hitta på något annat. Vi åkte till Walmart för jag ville det. 
 
 
Här är jag, Dennis, Tancredi and Gabe. Vi hade typ släppt av alla andra i vår grupp i deras hus men precis innan de skulle lämna av mig åkte vi till Walmart för jag ville gå in där i min klänning haha. 
 
 
Mitt fina fejs.......... Grejen var den att vi gick raka vägen in, posade framför Duck Dynasty-gänget, (Visas det på tvn i Sverige?), och gick ut. Hahaha fett värt det. 
 
 
HAR NI NÅGRA FRÅGOR? Min kompis har nämligen bombat med frågor som kommer i nästa inlägg så om ni också har några passa på! :)


ª Mamma

Ellen, det är inte dåligt att få med sig tre killar till Walmart efter en dans! Man kan ju undra hur det här ska sluta!!! Haha!

Även om Ni är så fina på bilderna, trots grimaserna, skulle jag gärna vilja se någon bild på Er där ni inte grimaserar. Är det inte brukligt med fotografering innan festen?

Kram <3

2013-09-25 // 10:49:22

Vi njuter av att se du är ute och roar dej,det verkar ju vara bra sällskap,Mysiga killar.skoj att se ni klär upp er det är klart det som gäller.
Kramar från farmor o farfar

2013-09-25 // 14:34:15
ª Gabe

Jeg liker dette:) tusen takk for kommer med meg:)

Svar: I'm the one who should thank you for asking me! Nice Norwegian btw ;)
Ellen Severinsson

2013-10-04 // 16:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback