GISSA VART JAG SKA PÅ ONSDAG KHSAFÖHJADHEFQHFEJEFOEFJ

Idag har jag varit i salt lake city (ännu en gång) och shoppat lite. Jag var där med Nana (utbytesstudenten från Danmark) och hennes värdmamma. Vi åkte till Ikea!!! 


Jag älskar Idaho. Jag menar kolla bara på hur fint det är nu när snö har kommit på de högsta bergstopparna. I'm in love 


Liksom berg<3333


IKEA! Ser ni där med! En USA-flagga, en Sverigeflagga och en Utah-flagga. Fett coolt! 


Hittade min säng... Dog lite :,) 


Såhär går det när man släpper lös en svensk utbytesstudent bland svensk mat och godis.... Men seriöst det var väldigt roligt där. Typ de som arbetade där frågade en massa frågor om hur man uttalar möbler HAH de kunde inte säga de svenska orden rätt xD



Här är jag och Nana ;D

Okej nu tillbaka till min rubrik... JAG SKA TILL NEW YORK FREAKING CITY PÅ ONSDAG JAG LEVER I EN DRÖM ÄLSKAR MIN VÄRDFAMILJ SOM TAR MIG DIT<33333333

LIKSOM JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅ GLAD!!!  TACK TACK TACK ;_; #gråterglädjetårar 


Vad kuuuuul!!! Får du betala resan själv? :)

Svar: Haha nä :O min värdfamilj är bäst så de gör det :o *låten I am so excited spelas i bakrunden*
Ellen Severinsson

2013-09-29 // 18:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback