EN SKITSTOR GRIS

Idag klockan 9 åkte jag till Lovisa för att tagga till paraden som gick genom Blackfoot. Det var hästar, polisbilar, stora lastbilar och musikanter som gick längs gatan i över en timme, eller två, jag minns inte. 
 
Här är rivalskolans marching band (alltså Snake River High School). Fyyy ;)
 
Blackfoot High School's Cheerleaders! ;D
 
En kyckling på en longboard.
 
Detta är de finaste tårtorna jag sett och man kan äta precis allt på dem. Helt otroligt vad duktiga vissa är på att göra tårtor... Jag kan inte ens göra kladdkaka rätt haha
 
 
DETTA ÄR DET BÄSTA NÅGONSIN SER NI HUR STORA PUMPOR DE HAR ELLER?
 
Man kan rida på små hästar om man vill det. Det finns verkligen allt
 
Detta är också en sådan typisk amerikansk sak att man inte vet vad man ska göra. Betalade man 50 cent så får man se en skitstor gris!
579.55 KILO?! DEN VÄGER 579.55 KILO. EN GRIS.
 
'murica
 
 


Jag gillar kycklingen. Allt är värsta normalt i paraden, sedan kommer kycklingen på sin longboard. Helt random sådär :)

Svar: HAHA jag vet xD
Ellen Severinsson

2013-09-01 // 19:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback