En onsdag

I onsdag a var powderpuffmatchen mot the seniors. Vi förlorade med en touchdown men det var sjukt kul att spela. Jag kan i alla fall säga att jag kan reglerna till amerikansk fotboll nu :) 


På bilden är det Liezbeth (Belgien), jag, Nana(Danmark) och Terry(Tyskland) innan matchen.


ª Mina

Berätta om homecoming-dansen! :D

2013-09-22 // 20:12:45

Har du många kompisar i skolan? Började de prata med dig eller var det du som fick gå fram? Hur var det när du träffade familjen första gången? Kändes det rätt direkt? Kan man åka hem någon gång under året? Är det roligt att gå på en så stor skola? Finns det många klubbar och efter-skolan aktiviteter? Har man alltid en värdsyster/värdbror? Eller bor man ibland ensam med ett par? Har du längtat hem någon gång? Var det svårt att anpassa sig i början? Är det svårt att läsa allt på engelska? Finns det någon stat an inte kan bli placerad i eller kan man göra önskemål om ungefär var man vill bo? Hur mycket pengar gör du av med ungefär på en månad? Har du med din egen dator dit eller får man en skoldator? Hur upplever du att high school känslan är? Varför valde du just ef? Skulle du rekommendera ef till andra? Om du var en frukt vilken frukt skulle du vara?

2013-09-24 // 19:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback