Carolus Linnaeus

Jag blev ytterst glad när de faktiskt nämnde Carl von Linné på Zoology ;) dock i latin så jag var tvungen att säga till


Livet här rullar på! Dock ska jag säga sanningen om den amerikanska skolan. Är den chill? Svar nej. Man får läxor i alla ämnen som oftast ska vara klar dagen efter. Däremot är inte allt jättesvårt men mängden läxor är sjukt mycket! Exempelvis skulle vi ha ett test i Zoology idag så jag frågade om vi hade allt vi gått igenom den här veckan (sjukt mycket). Han bah: nej du får ha dina papper på testet. 

Men det bästa är att man lär sig småsaker utan att egentligen behöva plugga.

Senare ikväll ska jag och alla utbytesstudenter äta på en restaurang! Kommer bli grymt 


Hej!
Vet inte om du kommer ihåg mig (din mamma och min pappa har jobbat ihop), vi smsade lite i våras och jag frågade typ 10000 frågor om ditt utbytesår. Jag har sett att du har iphone, så du borde kunna skicka imessage till sverige (har inte lärt mig det där med iphone än...)? Eller...?
Ifall du kommer ihåg mig/kan skicka imessage skulle du väl kunna skriva till mig? Eller bara skicka ett mail? Jag är så sjukt nyfiken på hur du har det och jag vill gärna veta mer än vad som står i bloggen!

Kram Kristina aka Exchange Stalker ;)

2013-09-15 // 16:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback