The Lagoon

Tjo!
 
I fredags var jag på en fotbollsmatch borta i Pocatello. Vi vann! Tjollahopp
 
 
GO BRONCOS! Efter fotbollen åkte jag och några kompisar till ett spökhus (typ som gasten på liseberg). Det finns hur många som helst här! Synd att jag inte tycker de är läskiga haha. De flesta skriker av rädsla 
 
Igår var det en dans på skolan såkallad Sadie's. Det var en tjej-frågar-kille-dans men jag frågade ingen så istället åkte jag, Nana och Terry till en nöjespark i Salt Lake City som heter The Lagoon! Det var även Halloweentema där så vi gick på ett till spökhus. 
 
 
 
JAG ÄLSKAR HÖSTEN <3 SÅ FINA TRÄD.
 
 
^vi åkte Colorado minst nio gånger på raken och vi blev lika blöta som om man hade hällt tre hinkar med vatten över oss!! Har knappt skrattat så mycket i hela mitt liv haha. 
 
Spooky guy 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback