New York City del 1

Yo! Nu är jag hemma igen efter resan till New York City. Det var awesome och jag bara älskar det. Jag gillade morgona när alla New Yorkare köper kaffe på ett utav de 256 starbucksen på Manhattan, eller på kvällen när alla bara går runt och är lugna eftersom dagens stress är över. Jag är så sjukt tacksam som fått göra den här resan alltså, så otroligt coolt!
 
På onsdagskvällen 23.45 gick vårt flyg från Salt Lake City till New York City! Jag sov hela vägen dit och vaknade typ 5 minuter innan landning så det var en bra resa. 
 
Här är en bild från taxin påväg in mot hotellet vid Time Square som ligger på Manhattan. 
 
Och ja de gula taxibilarna ser verkligen ut såhär inuti. Precis som på tv.
 
Den första dagen, torsdagen, gick vi runt i affärer, åkte häst och vagn i Central Park och gick på musikalen Cinderella på Broadway. Den var grym. 
 
 
 
 
Central Park är så sjukt stor! Det är som en skog mitt i staden vilket är riktigt coolt för man kan knappt höra stadsbullret där inne. 
 
Ser ni fontänen? Den har varit med i flera tv-serier! Exempelvis min favorittvserie, Doctor Who :D
 
 
Här är två bilder på mig i New York City
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback