Halloween osv

 
Nu var det ett tag sedan ni hörde från mig... Men här är iaf ett inlägg.
 
I torsdags var det Halloween! Det var barn ÖVERALLT som sprang upp till vår dörr och bah: trick or treat! Alltså det var så sjukt många barn jag blev överraskad
 
 
Här är de första som bokstavligen sprang upp till vår dörr för att ringa på. 
 
På halloween fick jag också den här från Lovisa :)
 
Man kunde skicka dessa till sina kompisar. Blev sjukt glad tack Lovisa om du läser detta haha
 
 
Och här är en bild från när jag var på min tredje haunted house. Den var lite läskigare än de andra vilket var bra eftersom jag inte blivit rädd på de andra två. Enligt min kompis så ska den vara top 5 läskigast i USA, om det är rätt eller inte vet jag inte men men. 
 Detta är dansande mumier i kön innan man gick in i huset. Jag måste säga att USA verkligen går in för allt! Seriöst alla dessa spökhus är så välgjorda att gasten på Liseberg är dåligt dekorerat. USA är bäst på dekorationer och detaljer asså. Älskar det :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback