Google is my friend

Idag är det näst sista dagen på påsklovet och jag måste erkänna att jag inte hade klagat om jag hade fått ha lov ett litet tag till. Men sånt är livet.
 
Jag har däremot googlat lite på blackfoot och tänkte visa er lite hur det ser ut där i området.
 
 
Såhär ser den gatan jag kommer bo på ut. Jag tycker det är jättefint. Tyvärr så vill jag inte visa huset ännu, även om jag inte tror att min värdfamilj hade brytt sig. Jag vill vänta med det tills jag är där.
 
 
Här är i alla fall min skola, Blackfoot High School. Visst ser den väldigt typiskt amerikansk ut haha
 
Här är the football field för er som vill se det. Den ligger bakom skolan som man kan se längst bort i bilden.
 
 
Här är bara en helt random väg. Jag tog med denna för att visa hur extremt usa egentligen är... Blackfoot är en liten by på knappt 12000 invånare och de har en bredare väg än vad det någonsin kommer finnas i en by med 12000 invånare i Sverige. 'MURICA
 
 


haha sitter också och nördar google earth :)

2013-04-04 // 15:38:47

åh vad kul att du redan har fått placering! så taggad på att få se vart jag ska :D tänkte bara kolla om du är intresserad av ett länkbyte?? :)

Svar: Ja visst! Jag länkar gärna :)
Ellen Severinsson

2013-04-08 // 09:57:12

Hej hej! Såg att du också skulle bli utbytesstudent genom gruppen på facebook och tänkte kolla om du vill göra ett länkbyte i menyn eller vad man säger? Ska själv till Michigan i höst! :)

Svar: Åh vad kul att du med fått placering! Jag länkar gärna :)
Ellen Severinsson

2013-04-08 // 10:42:47
ª Emma

Coolt område, det ser så amerikanskt ut! Jag ska också åka till USA 13/14 och jag undrar om du vill göra ett länkbyte med mig?? :)

Svar: jag länkar redan din blogg :) du får gärna länka tillbaka om du vill :P
Ellen Severinsson

2013-04-09 // 00:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback