Midsommar

Som jag nämnt förut firade jag midsommar i Dalarna och jag tänkte visa lite bilder. Jag älskade det verkligen för det är första gången jag fick uppleva folk gå runt i folkdräkter och dansa polkadans till fiolonister. Det var ganska coolt faktiskt! Dessutom är det väldigt fint i Dalarna med :) enjoy!
 
 
Här är några kyrkbåtar som på kvällen tog med sig delarna till den största midsommarstången i Sverige. Tyvärr har jag inte så mycket bilder eftersom det ÖSREGNADE!  (!!!!!!!) men det var väldigt roligt att uppleva världens största midsommarstång och flera tiotusen människor som satt och kollade när den restes. Najajjjs  
 
Kan knappt bli en mer "svensk" bild än det här o.o Släng dit några köttbullar, kalles kaviar och en älg i en Zlatantröja så blir det perfekt.
 
En fin bild är fin. Liksom hur lyckas jag ens ta en sådan här fin bild?! liksom waht 
 
Här är mina kusiners bys midsommarstång. Den ser likadan ut varje år och sitter uppe året om, jag bah whaaat? Men den är faktiskt riktigt cool och fin.
 
Här reser man den och Isak, min kusin, står och kollar på :P
 
 
Här kommer de med fioler och hela kalaset :)
 
 
Sol
 
 
Ha det gott och le mycket bye :) 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback