Mästerfotografen

Igår var jag ute och gick i skogen med musik i öronen och tog en massa kort. Jag känner att jag måste bli bättre på att ta kort nu när jag ska till USA så att korten där borta blir legendariska jao. De korten ni kan se i det här inlägget är inte fixade på någon dator utan kommer direkt från kameran. JAG ÄR SERIÖST ÖVERRASKAD HUR FINA NÅGRA BLEV. Är det jag som är bra på det eller är det kameran som gör allt jobb? Det kommer ni aldrig få veta...........
 
Först en låt som är grymt bra av Sleeping At Last.
 
 
 
Här kommer mina fina bilder som jag inte ens tror att jag själv har tagit eftersom de faktiskt blev riktigt bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


ª Mina

Sjukt fina! Särskilt näst sista! :)

2013-06-18 // 22:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback