BAMF

På tal om Doctor Who, alltså serien jag pratade om i förra inlägget, så har jag under 6 veckor kollat på 7 säsonger. Det betyder att jag kollade fram till de avsnitten som visades för någon vecka sedan på tv i USA, UK och i Australien och att även jag nu behöver vänta till de nya avsnitten 2014. 
 
Jag blev lite tom för jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv nu, men det var okej när jag såg det sista avsnittet igår. Dels för jag vet att det ska komma fler säsonger så jag började bara längta efter det. Men sen loggade jag in på twitter och BAMF fick en knytnäve rakt i fejset!!!!!
Där märkte jag att "Matt Smith" (huvudpersonen) trendade world wide och det visade sig att det var hans sista säsong i Doctor Who och att han ska lämna serien. ORDEN "MATT SMITH", "LÄMNAR" OCH "DOCTOR WHO" BÖR INTE FÅ VARA I SAMMA MENING. 
 
Han kommer bara vara med i två avsnitt till innan han slutar och jag tror inte jag någonsin kommer vara mentalt förberedd på det. Med andra ord: JAG KOMMER LIPA SÖNDER NÄR DE TVÅ AVSNITTEN ÄR ÖVER. 
 
^"I'm leaving Doctor Who"
v"Me"
uschhhhhhhhh.


BAMF=Badass motherfucker, bara så att du vet ;)

Svar: Det är alltid du Isabella. Alltid du ;) <3
Ellen Severinsson

2013-06-02 // 20:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback