52 dagar

För 6 veckor sedan började jag kolla på en ny serie. Idag har jag kollat klart på den.
 
Vad ska jag nu göra med mitt liv?!
 
Nej men seriöst det är den bästa serien jag någonsin sett (jag pratar om Doctor Who) och nästa avsnitt sänds den 23dje november i år och vet ni vad? DÅ KAN JAG SE DET PÅ TVN FÖR DÅ HAR JAG AMERIKANSK TV :D Jag ser fram emot det jättemycket! 
 
 
Förresten! Idag är det 11 dagar kvar till skolavslutningen och av dem är det bara 5 skoldagar. Jag är så sjukt taggad för sommarlovet! Ska hitta på så mycket skoj på sommaren och sen är det USA som gäller om 52 dagar. 
 
^Den här känslan är så svår att förklara men jag vill knappt något annat än att träffa dem! Ska bli så roligt :) 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback