Vill du ha läsk?

Idag på fredagen har alla lektionerna och aktiviteterna börjat. First class är geografi där vi lär oss om de olika regionerna och staterna i USA så att man har koll på hur det är där man ska. Second class är engelska där vi idag har lärt oss knep som kan hjälpa oss att fortare bli flytande i engelska. Third class är lifestyle in America där vi kan ställa frågor till föredetta utbytesstudenter om hur det är att bo i USA. Fourth class är current issues där vi pratar om vad som är annorlunda från våra hemländer och hur man ska tänka när något inte är som man är van vid. 
 
Vi har även aktiviteter varje dag att välja mellan. Idag valde jag till exempel music där vi spelade gitarr och sjöng och sedan valde jag art där jag målade en teckning. Den blev såhär
 
 
 
Här kommer ännu fler bilder jag har tagit hittils på camp!
 
 
^sådana här skyltar tror jag finns framför varje kyrka och skola^
 
 
^Norwich University ligger i en liten by som heter Northfield och de har Amerikanska flaggor på varenda vägstolpe och nästintill alla har en amerikansk flagga framför sitt hus :) ^
 
 
^Här inne har jag tre av fyra lektioner^
 
 
^Här ser man även kyrkan som finns på universitetet men även de fina kullarna runt omkring^
 
 
^Här är bara en bild på en del av Norwich^
 
 
^Sist men inte minst... vill du ha 2 liter 7-up?^
Du kan iaf köpa det för mindre än tio kronor :)
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback