Två frågor i en smäll

När jag bestämde mig för en organisation stod det mest mellan EF, explorius och STS med övervägandet på EF då jag var på språkresa med dem och de var bra. Det blev tillslut EF på grund av att jag ville åka på EF camp och att de hade samma organisation i USA som i Sverige. Det finns både nackdelar och fördelar med allt men jag fastnade för EF och med facit i hand hade det inte kunnat bli bättre för mig om jag hade valt en annan organisation. (Så säger nog alla men ajja) Jag tycker i alla fall EF har varit jättebra! 
 
Maria:
 
 
 (◕ ◡ ◕✿) bra fråga eftersom  
(◕ ◡ ◕✿) jag ska börja packa 
(⊙﹏⊙✿) IMORGON.                
 
Just nu är klockan mitt i natten så de sakerna jag kommer rabbla upp här kommer troligtvis inte ner i väskan. (Framförallt inte om mamma får bestämma....) Kör mer på känsla just nu än åtanke..men hade jag fått bestämma helt själv och inte behövt tänka på de saker man faktiskt måste ha med (typ kläder) så hade allt detta följt med. 
 
min bebis (måste fixa en ny i USA BUÄÄÄÄ MIN BEBIS!!!!!!!) kommer sakna dig D: 
 
Harry Potter - både svenska och engelska för att vara på säkra sidan. Kommer säkert inte läsa något på hela året MEN ÄNDÅ D: 
 
Min ukulele - amerikanska ukulelar är stämda annorlunda så kommer inte kunna spela där borta :o spelar knappt här hemma heller men ändå behöver den som mentalt stöd...
 
 
min isbjörn jag vann på Liseberg förra året. Den ser helt efterbliven ut
 
Rubiks kub!!!!! De ska med :) 
 
min kudde
 
min innebandyklubba
 
den här kartan. Alltså jag sätter upp nålar där jag varit och tänk hur sur jag är som inte kommer få sätta dit nålar där jag varit under detta året!? fast jag kommer få se så många stället som iochförsig är väldigt kul.. Men nålar på kartor är också kul.. Antar att jag får vänta tills jag kommer hem
 
 
Jag vet att jag inte svarade riktigt seriöst på din fråga utan gjorde en mer "How Not To Pack If You Are An Exchange Student" men jag lovar att visa vad jag packar ned i min väska här under veckan. Då kommer det handla om lite "viktigare" saker som exempelvis lite brev, presenter och godis. 
 
JAG ÄR LEDSEN ÖVER DE DÅLIGA BILDERNA men min dator är fortfarande på service ;_; så kan inte använda kameran. 
 
KRAM Och hoppas ni inte avskyr min blogg efter det här oanvändbara inlägget. skyller på att det är sent.. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback