Tankar

Hannah:
 
Vad jag kommer sakna mest? Ooooooooooh:( min familj, min hund,  mina vänner och innebandyn. När jag tänker på att jag ska klara mig utan dessa ett helt år blir jag nästan ledsen. Att säga hej då är det värsta med ett utbytesår och att tänka på stunden om 16 dagar när jag ska krama min familj en sista gång är jätteläskigt. Jag kommer böla sönder:( Men man ska alltid vara positiv så man får se det på så sätt att det hemska hej då-et bidrar till bra saker. En bra sak är ju när man får säga hej igen om ett år. 
 
Jag är jättenöjd med min organisation (EF). De har hjälpt till en massor här under ansökningsperioden då man behövde mest hjälp. Dessutom var preperation weekend skitrolig vilket jag även tror EF langunge and culture camp blir! Jag gillar även mina kontaktpersoner i USA. De jobbar hela tiden med EF, nästan som en hobby. De gör allt för att man ska trivas och att man ska tycka det är roligt i USA. Det ska bli kul att träffa min IEC (Kontaktperson). 
 
 
Jag har fått reda på mina flygtider! 
07.50 i Köpenhamn ---> Reykjavik (jag ska till Island tjoho!!!) ---> Boston 
 
hur grymt är inte detta? 
(tack för frågan Hannah!) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback