Saker och sådant

 
 
 
Ja nu har det hänt... Jag har råkat paja min dator. Ops. Men ska fixa den på måndag.
 
DET HAR HÄNT EN MASSOR. (Glöm ej min frågestund) lol
 
Jag har fått reda på när jag ska åka och när jag kommer till Idaho. Alltså, jag hoppar på ett plan 07.50 den 24 juli från Kastrup i Danmark. Detta flyg kommer mellanlanda på Island eller i London. Vilket är jag inte hundra på. Planet landar iaf i New York där jag sedan åker på camp i Vermont i tio dagar. 
 
Den 3dej Augusti beger jag mig till Idaho med slutdestination Idaho Falls där min värdfamilj plockar upp mig.
Tagga!!!! 
 
Jag har även fått ett till paket från min värdfamilj med en massa USA-saker som jag och min komps ska ha på vår Hej då-fest med klassen. Jag kommer visa bilder när min dator är fixad.......... Så typiskt av mig. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback