min dator är tillbaka

Nu är äntligen min dator tillbaka... Jag hade råkat ladda över en del av datorn på min externa hårddisk... (alltså inte dokument och sådant utan hårddisken typ). Den behövdes återställas helt men som tur var hade jag kvar alla viktiga bilder på kameran. 
 
Här kommer lite bilder från min och min kompis Mikaélas "Vi ses om ett år"-fest med klassen förra veckan (hennes blogg hittar ni HÄR).
 
Till festen fick jag en massa saker av min värdfamilj. Jag är så sjukt tacksam över allt de redan gjort för mig. De är så sjukt galet snälla och jag hoppas jag kan gottgöra allt genom att plocka ut disken eller något 50 gånger. På något sätt ska de få tillbaka allt de gjort iaf :)
 
Här är paketet!
 
Och detta är vad som fick plats i. Solo Cups, flaggor, flaggor, flaggor, halsband, stjärnor, tallrikar, servetter och roliga diadem haha. 
 
De packade även ner klubbor och ett godis som smäller i munnen! (jag älskar dem)
 
 
Väl på festen gjorde jag och Mikaéla en brownietårtgrej och chocolate chip cookies! Vi bjöd även på hamburgare. Oppa American Style.
 
Det var väldigt, väldigt roligt att träffa så många från underbara Np1a och jag kommer sakna varenda en av er :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Vi kommer att sakna dig också! <3

Svar: <3 isabella
Ellen Severinsson

2013-07-22 // 21:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback