Mainstream

Jag tänkte ha en frågestund. (not mainstream at all). Jag vet att jag har några framtida utbytesstudenter som läser min blogg men framförallt är det folk jag känner. Du är jättesnäll om du frågar något så att mitt inlägg i alla fall har en kommentar så att jag inte är forever alone.....hehehaheh eh 
 
Frågorna och svaren är till för att jag kanske kan hjälpa någon vilsen framtidsutbytis eller till mig själv så att jag, om ett år, kan läsa om mina tankar inför utbytesåret. 
 
Hoppas du har en bra tisdag :) ... det är tisdag va? 
 
 
 


ª ?

Vad ser du mest fram emot ? :)

2013-07-02 // 15:33:34
ª Malin

Hej Ellen!

Hur kommer det sig att du vill åka iväg som utbytesstudent?

2013-07-02 // 16:04:09

Finns det något du verkligen inte vill glömma att ta med dig? (Förutom pass osv)

2013-07-02 // 22:23:08

Vad tror du att du kommer sakna mest? och är du än så länge nöjd med din organisation? fin blogg du har :)

2013-07-03 // 13:54:51
ª Mina

Hej!
Jag har igen fråga eller nånting.. tänkte bara säga att jag kommer sakna dig! <3

Svar: Mina jag kommer sakna dig jättemycket med :( men det positiva är ju att jag kommer tillbaka. Kul att du kommenterar på bloggen iaf haha kram <3
Ellen Severinsson

2013-07-08 // 20:15:01
ª jeppe

varför valde du just ef som organisation ?

2013-07-10 // 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback