Hur hård måste en säng vara innan det blir ett bord? Hur mjuk måste ett bord vara innan det blir en säng? livets frågor...

Just nu: Packning för fullt! 
 
Hela soffan är full med kläder och saker och jag springer runt i hela huset och tar med mig saker som ska med. Imorgon på eftermiddagen åker pappa, mamma och jag ned till Köpenhamn och bor på hotell i en natt då jag ska vara på flygplatsen 05.30 på onsdag. Döda mig. Det betyder alltså att det är min sista natt i min egna underbart vackra säng. 
 
 
Jag tror jag aldrig har hittat en mer korrekt bild av en känsla som jag känner. Tummen upp betyder att alla sängar är nästintill likadana över hela världen så det spelar egentligen ingen roll men kaffekoppen beskriver känslan att faktiskt skiljas från sin egna säng.
 
Men det är okej...
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback