Framme!

Jag är officiellt framme i USA. Jag är överraskad av hur coolt det är här. Visst jag visste att det skulle vara coolt här men jag hade inga förväntningar alls och sen när man väl kom hit slog coolheten mig rakt i nyllet. 
 
Idag har jag åkt från Köpenhamn till Rejkjavik till Boston till Northfield där jag just nu är på camp. Jag gick från att krama min mamma och pappa en sista gång på tio månader till att vara på andra sidan jorden. Resan har gått väldigt bra faktiskt och vi gjorde inte "hej då"-et till något speciellt eftersom vi vet att vi snart kommer ses igen. Jag är iaf så sjukt glad att mina föräldrar låter mig göra detta, puss på er :* 
 
Just nu är klockan ca 20.00 här men jag är fortfarande kvar i Sveriges tid, som är klockan 02.00 på natten. Snart blir det alltså sängen för mig som blir första gången på typ sju år jag går och lägger mig innan klockan nio.
 
Camp börjar imorgon och just nu sitter jag på mitt rum som jag delar med en tjej från Tyskland och Thailand. Det är super!
 
Här kommer lite bilder från resan idag. 
 
 
^Island^
 
 
^Grönland^
 
 
^-56 grader var det utanför planet uppe i luften. Coolt.^
 
 
^Boston^
 
 
^Vermont^
 
 
^Vermont (asfina berg osv)^
 
 
^Tack^
 
 
 
Ha det bra människor och ta hand om er själva och era nära och kära 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback