Onlinemöte och placering

Igår hade EF ett onlinemöte och det var roligt att lyssna på det :) Fick lite mer information om ett läger vi framtida utbytesstudenter ska få åka på i April. Vi ska sova över där en helg och hitta på en massa roliga saker. Det kommer bli jätteroligt och framförallt kommer det kännas mer som på riktigt när man får träffa alla andra som ska åka iväg :)
 
Onlinemötet är jättebra att gå på då man kan fråga frågor osv till en person som jobbar på kontoret uppe i Stockholm. Varje gång ett möte har hållts så har jag fått många utav mina 1000 frågor besvarade x)
 
 
 
På mötet fick jag även lite mer information om den lokala kontaktpersonen i USA.
En som jobbar som kontaktperson har ju addat mig på facebook och om jag hamnar i den staten hon bor i så betyder det att jag inte bor längre än 1 timme ifrån henne vilket är coolt. Det betyder även att EF har hittat en familj till mig, men troligtvis kommer jag inte få reda på vilka de är förrän i maj/juni så att det är helt säkert på att de verkligen verkligen kan ta hand om mig :) Jag tycker det är bra för annars blir jag bara besviken om jag får en placering nu i januari och sedan måste byta i typ mars. 
 
Hoppas ni har det bra :) själv ska jag återgå till mitt biologiplugg hehe
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback