Nothing and potatoes :)

 
OKEJ JAG ÄR SJUKT GLAD :D 
Det är helt säkert att jag ska till Idaho nu!!
Just nu har jag en "arrival family" som jag ska bo hos om jag inte får en familj innan jag åker dit, men troligtvis kommer den familjen bli min värdfamilj helt och hållet! Jag har alltså en familj :P dock vet jag inte vilka de är men det kommer jag nog få reda på någon gång hehe :) 
 
 Här kommer jag bo i ett år. Mitt andra hem 
 
Här är en video om Idaho :) enjoy!
 
 
Idahos natur är verkligen fin :)
 
 
Dessutom står det till och mED KÄNDA POTATISAR PÅ DERAS REGISTRERINGSSKYLTAR
KAN DET BLI COOLARE? SKULLE INTE TRO DET 
 


Men gud vad roligt att redan ha fått en familj och placering!!!

Jag ska också till USA nästa år och undrar om du vill göra länkbyte? :)

Svar: Ja gärna! fixar det direkt :)
Ellen Severinsson

2013-01-31 // 13:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback