Jag tror jag vet vilken stat!!! :D

Idag kom mitt prov! 
Det var två delar, hörförståelse och läsförståelse, och varje del var på 45 minuter. Eftersom jag bara hade en lektion i skolan idag så passade det utmärkt att det kom just idag. Jag hann alltså göra det :) Snart ska jag posta iväg brevet tillbaka till EF och förhoppningsvis får jag reda på vart jag hamnar, vilken familj jag ska bo hos och vilken skola jag ska gå på när brevet kommit fram!
Men en liten hemlis.. Jag tror jag redan vet vart i vilket område jag hamnar ;) en local coordinator har addat mig på facebook. Det betyder att jag isåfall hamnar i närheten av vart hon bor eftersom hon, på något sätt, fått tag på mitt namn :)
Jag lovar att berätta vart jag hamnar när även kontoret i EF har berättat det för mig, jag vill vara 100% säker så att jag inte säger något jag senare behöver ta tillbaka!

 
Låt mig bara säga att om jag hamnar där personen på facebook bor så blir jag supernöjd! Ju mer jag läser runt om stället, desto mer förstår jag varför EF har placerat mig just där! Det verkar vara jättevackert :) Så jag är sjukt taggad på att även få reda på vilken familj och vilken skola!! Shit det kommer bli sjukt läskigt att åka iväg, men samtidigt väldigt roligt!! Men gud vad jag kommer sakna alla här hemma, även den här lilla fisrumpan 
II
II
V


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback