Allt är superduperbra!

Hejsan!
Nu tänkte jag berätta lite om min värdfamilj!
 
Det är en pappa, en mamma, en dotter (95a) och en son (92a) som går på college i Kalifornien så han bor alltså inte hemma. De har ett vanligt amerikanskt hem och egen tennisbana. Kommer komma hem till Svennebananlandet som ett tennisproffs sen, buhjah. De har även två hundar och en katt! Jag är så glad för detta då jag aldrig skulle kunna klara av ett år utan att något djur hälsar på mig när jag kliver in genom dörren. 
 
Jag har pratat väldigt mycket de senaste dagarna med min värdfamilj och jag är verkligen supernöjd! De är så himlans snälla och hjälpsamma på alla sätt och vis! Jag tror att jag kommer få ett helt underbart bra år med den här familjen och jag ser verkligen fram emot att åka till Idaho! EF har berättat att jag kommer åka till USA den 23 eller 24 juli och sedan kommer jag vara på camp i närheten av Boston med alla andra utbytesstudenterna i 10 dagar vilket kommer bli superroligt! 
 
Vill ni veta mer om hur jag kommer ha det i USa så kan ni gå in på den här bloggen jag har hittat om en tjej som bor i Blackfoot och går på samma high school som jag kommer gå på :) Det ser riktigt coolt ut om man får säga det själv! KLICKA HÄR 
Jag är verkligen supernöjd :'D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback