17 år!

Idag är det min födelsedag så nu är jag 17 år!! 
Det började med att mamma, pappa och bror väckte mig vid 7 (mamma skulle till jobbet) så då fick jag frukost på sängen och samtidigt öppnade jag paket! Det blev pengar, pengar till bio, kläder och ett minneskort till en kamera jag har köpt och som snart kommer till affären :D 
 
Efter frukosten beställde jag även raggmunkar till lunch.. jag är nog den enda som gör det på sin födelsedag hehe. Men det är sjukt gott ;)
Efter lunchen åkte jag och spelade innebandymatch mot serieledarna och vi vann med 6-4!! Jag gjorde ett mål :D Riktigt roligt att vinna över dem hahah :p
Efter innebandyn var jag ute och gick en runda med pappa och hundarna i skogen. Det var jättefint väder ute, nästan lite vårkänslor!
Nu blir det tacos och sedan blir det melodifestivalen!! En riktigt bra födelsedag helt enkelt :)
 
Dessutom är det väldigt konstigt att tänka att jag kommer fylla 18 i USA om ett år! Jag har ingen aning om hur villiga mina värdföräldrar kommer vara med att skjutsa mig men jag ska försöka dra med dem ner till Salt Lake City i Utah så att jag får äta riktiga köttbullar på IKEA på min 18 årsdag ;) Det hade varit kul :p
 
 
 


Grattis knasboll. Boll. hehe :>

2013-02-06 // 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback