God Jul!

Nu är klockan över 00:00 den 24 i Sverige vilket betyder att är jul för er! God Jul allihopa :)

Här är det dock fortfarande den 23 december och vi har bakat hela dagen! 


Vi doppade oreos i vit choklad och satte strössel på det. Har inte smakat ännu men de är nog goda! 


Sedan doppade de marshmallows i karamell/choklad, satte flingor på och sedan choklad. Jag kan ta ett bett sedan har jag huvudvärk pga överdos av socker. 


Sedan doppade vi pretzels (tjockare salta pinnar) i Carmel och choklad och satte strössel på dem. de är gooooda. Har ätit en liten sen blev det för mkt socker på en och samma gång, igen haha


Sedan gjorde vi också sugar cookies som jultomtar :D älskar sugar cookies.



God Jul, Ellen!!

Kram <3

Svar: God jul mammis❤️
Ellen Severinsson

2013-12-24 // 05:32:33

God Jul, Ellen önskar vi från Älmhult.

Kramar
Farmor & farfar

Svar: God Jul farmor och farfar! Kram på er
Ellen Severinsson

2013-12-24 // 12:17:26

GOD JUL Ellen önskar vi från Norrland. Sköt om dej! :-):-)

Svar: God Jul önskar jag med! Hoppas ni alla mår bra! Kram :)
Ellen Severinsson

2013-12-24 // 13:15:36
ª Mina

Vad är sugar cookies?:)

Svar: Det är en väldigt vanlig kaka här borta. Det finns motsvarigheter i Sverige men man har alltid glasyr på de här :) de innehåller mkt socker iaf
Ellen Severinsson

2013-12-25 // 23:19:51

Sånna Oreos är sjukt goda hehe *getting fat in America*

2014-01-03 // 04:35:38

Sånna Oreos är sjukt goda hehe *getting fat in America*

2014-01-03 // 04:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback