WHEN I SAY LINCOLN YOU SAY LEOPARDS!

Idag har varit den sista riktiga dagen på camp för imorgon ska allt vara färdigpackat eftersom många åker redan imorgon natt. Jag ska i alla fall flyga till Idaho klockan 07.00 på lördagen. 
 
Idag på camp hade vi först lektioner och sedan hade vi vollybollfinalen. MITT LAG VANN ALLT!! Tjollahopp
 
Efter vollybollen var det framträdanden och folk som sjöng osv. Jag kommer göra en film med allt sen när jag har tid :)
 
Här är några bilder från vollybollen. 
 
Mitt high schools tröja! Lincoln Leopards
 
 
Vi vann allt och det var skoj :)
 
 
Just nu ser min väska ut såhär. Jag är redo att dra iväg ännu en gång
 
 
kram
 
 


ª Mamma

Fin du är, Ellen! Kul att ditt lag vann allt! Kram

2013-08-02 // 10:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback