Trimester 1

Igår var jag på skolan och registrerade mig. Det var en conselor där som skrev in alla klasser jag har valt så att jag fick mitt schema. 
 
Ett skolår i USA har tre terminer och under termin 1 kommer jag ha dessa klasser. 
 
 
01 lär man sig att använda photo shop.
02 är vanlig engelska
03 lär man sig hur djurs kroppar fungerar
04 algebra, alltså matte
05 yearbook, ja det är där man gör en bok som handlar om året som går på skolan. Ska man jämföra det med något svenskt är det väl skolkatalogen, men yearbook är 1000 gånger bättre.
 
Såhär kommer varje skoldag se ut för mig tills 22a november då termin 2 börjar. 
 


Ser bra ut :) Men hur ska du hålla reda på veckodagarna om du har samma schema varje dag? ;)

Svar: Åå jag har ingen aning :)
Ellen Severinsson

2013-08-15 // 21:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback