Soccer, soccer, soccer

Tjo!
 
Idag började skolans soccer team att träna. Jag hade inte riktigt bestämt mig för om jag ville spela eller inte då det tar så sjukt mycket tid. Varje dag i två veckor framöver kommer jag träna två gånger per dag och varje träning varar i två timmar. Sen när skolan börjar blir det bara träning en gång per dag och fotbollen håller på ungefär en och en halv månad. 
 
Träningen jag precis varit på började vid 07.00 och den ikväll börjar 18.30. På den som är på morgonen springer man mest och den på kvällen spelar man mer fotboll. Förhoppningsvis är det värt att spela men jag tror att de är det då jag tyckte det var kul idag. 
 
Okej nu till något helt annat. Låt oss prata om Root Beer. Det är dock inte öl som namnet säger utan bara en slags läsk. Här under är en bild på hur Root Beer ser ut. 
 
 
Tror ni att det var gott? Haha nej. Det smakade Flux munskölj.
 
Dock tror jag att man skulle kunna vänja sig vid smaken då det blev bättre efter ett tag. 
 
Kram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback