Sista dagen på Camp

De här tio dagarna har varit riktigt bra, men idag var det sista dagen på camp och ikväll klockan 00 börjar bussarna gå mot flygplatsen i Boston. Min buss går 00.45 och mitt flyg till Salt Lake City, Utah startar klockan 07.00 från Boston. Efter fem timmars flygtid så kommer jag komma till min värdfamilj! Jag ser fram emot det jättemycket :)
 
Dock kommer jag sakna camp och alla vänner jag fått här. Kommer aldrig glömma allt jag varit med om här och ni kommer få se mer i en film jag kommer sätta ihop med precis allt jag filmat här ifrån. 
 
 
Kommer sakna Norwich University och alla dess trädtäckta kullar som finns runt omkring. 
 
 
Kommer sakna matsalen där vi tog mat varje dag
 
 
Kommer sakna mina awesome lärare, från vänster, Eileen, Kathy, Travis och Leslie. 
 
 
Kommer sakna mitt rum jag delade med en tysk och en thailändare. Min säng var uppe till höger. 
 
 
Kommer sakna min klass Lincoln East och alla vänner jag fått. 
 
 
Men nu står min resväska här (den rosa till vänster) och väntar på att åka till Idaho. Det känns ganska okej att åka men kommer ändå sakna alla här. Även om det känns jobbigt att lämna alla här så har allt sin tid. Nu är det nämligen dags för Idaho :)
 
<3 GO EF <3
 
tack för några av de bästa dagarna någonsin!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback