mina skor

Idag var jag, Halle och Lovisa (en svensk utbytesstudent som ska gå på samma skola som mig) i Idaho Falls och shoppade. Jag köpte saker på Victoria's Secret, ett par byxor och två converse. Det blev ett par vita converse och ett par blommiga (se bild här nedanför). Tillsammans kostade conversen ca 600 kronor... det är ju som om jag rånar dem. 
 
 
Nu till en liten skillnad mellan Sverige och Idaho som jag har märkt :)
 
Luften här är mycket torrare. Mitt hår torkar på en halvtimme här medans det tar några timmar i Sverige. Dock medför det att man behöver lypsyl här även på sommaren. 
 


ª Malin

Man kan aldrig få för många Converese....

2013-08-15 // 21:58:19

Sjukt fina skor ellen! Kramar till Dig <3

Svar: kramar tillbaka till dig :)<3
Ellen Severinsson

2013-08-27 // 22:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback