Ingen soccer, soccer, soccer.

Haha jaadu jag berättade ju i det senaste inlägget att jag skulle spela fotboll men jag ångrade mig helt efter första riktiga fotbollsträningen. Det var först då jag kom ihåg varför jag slutade spela fotboll i Sverige för två år sedan. Det är ju inte kul :P Jag gillade morgonträningen när vi bara sprang men kvällsträningen då vi spelade fotboll var tråkig. Och på grund av att det inte är roligt så kände jag att det är onödigt att lägga ner så mycket tid på något jag inte tycker om. Det är inte värt det helt enkelt :) 
 
Så nu över till lite annat! 
 
 
ser ni vad coolt detta är eller?! Det är Halles morfar som har en äkta gammal bil. Alla kollade på oss när vi åkte runt I Blackfoot. Det var till och med en bil bredvid oss vid ett rödljus som rullade ner sin bilruta och började prata med oss om bilen. Det tyckte jag var coolt för det hade knappt hänt i Sverige
 
 
Här är min värdfamiljs hund Sam :) 
 
 
Idag var Halle och jag hos hennes killes hus där en massa folk var. Vi grillade korv och jag testade riktiga amerikanska smores för första gången. Så goda! Smores är marshmallows, choklad och två kex för er som inte visste det :) 
 
 
imorgon ska jag till skolan för att skriva in vilka klasser jag ska ta. Ett inlägg om mina klasser kommer en annan gång.
 
kram 
 
 
 


Hej Ellen, fick din adress av din kära mamma och vi i fam Eliasssons följer dig i din blogg. Det känns så fantastiskt att få möjligheten att följa dig under din tid i USA. Ha det gott Cajsa, Lasse och Alexander

2013-08-14 // 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback