Spruta 2.

Hej! Män och kvinnor.
 
Nu har jag precis kommit hem från sjukhuset där jag tog min andra hepatitspruta. Det gjorde ont D:
Det är konstigt att det redan har gått 1 månad sedan jag tog min förra spruta. Tiden går verkligen fort! Det sista vaccinet jag ska ta är om 6 månader och då är det hepatit a, hepatit b men dessutom för hjärnhinneinflammation. Hoppas inte dem gör alldeles för ont..
 





ÅÅÅh, det låter så roligt!!! Men jag undrar, vilket år är du född och hur gammal är du när du åker? :)

2012-09-11 // 22:51:48

och förresten.. är intervjun svår? tänkte om man är sååådär bra på engelska, kan hyffsat bra men inte jättebra :)

Svar: Hej! Jag är född 1996 och kommer vara 17 år gammal när jag åker och så fyller jag 18 i USA :) och intervjun är inte så svår. Hon/han som intervjuar dig vill bara veta om du förstår och kan göra dig förstådd så att du inte åker till USA och inte förstår någon. Man behöver inte säga allt perfekt på intervjun så oroa dig inte! Frågorna var inte heller svåra :) De frågade ex. "varför vill du åka på ett utbytesår?"
Ellen Severinsson

2012-09-11 // 22:52:50
ª Alma

Hej! Jag ska också åka som utbytesstudent till USA 13/14 och tänkte fråga om du ville göra ett länkbyte? :) Har precis startat min blogg!

Svar: ja gärna! :)
Ellen Severinsson

2012-09-17 // 00:37:25
ª Alma

Toppen! :) Vill du att vi bara lägger till varandra i länklistan eller göra inlägg om varandra? :)

Svar: Jag la till dig i länklistan :) jag tror det blir bäst så ! :)
Ellen Severinsson

2012-09-20 // 23:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback