Vart hamnar jag?

Eftersom att jag inte har valt regionsval eller delstatsval så kan jag hamna precis vart som helst i hela USA (förutom Alaska och Hawaii då). Det blev inget placeringsval för mig utan jag tycker att värdfamiljen är viktigare än vart man hamnar. Så nu kan EF leta efter en familj överallt. Jag kan alltså hamna på västkusten, östkusten, uppe, nere, framför, bakom och i mitten. Jag blir frustrerad när jag tänker på det! Jag vill veta min familj nu.
Och tänk om jag hamnar i värsta stormområdet där det kommer orkaner varje månad!! jag som är åskrädd :O och tänk om min framtida värdfamilj bor mitt i orkanen Sandy just nu :O läskigt.. Hoppas verkligen inte Sandy blir så stor som alla säger att den kommer bli.
 
Men vart jag än hamnar så kommer det bli bra :) Är sjukt taggad nu!
 
Stormen Sandy, STOP being så blåst. 
 
KÄRLEK TILL ER<3
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback