LISTA

 
Jag gillar listor så här kommer en lista på saker jag ser fram emot:
- Byta stad och skola på facebook.
- Lära mig engelska flytande.
- Tänka på engelska.
- Lära mig en massa saker ifrån ett USAiskt perspektiv.
- Få en massa nya vänner från alla världens hörn.
- Höra när amerikanare pratar svenska. (humor på hög nivå :D)
- Smaka redvines!! REDVINES, REDVINES, REDVINES!!!!
- Se hur den amerikanska naturen ser ut. Jag vet typ inte det o.o
- Få ett nytt hem på andra sidan jorden.
- Amerikanska högtider. FRAMFÖRALLT HALLOWEEEN BOOOOO!! och thanksgiving såklart!
- Lära mig hur jag kommer bete mig när inget är som hemma!
- Gula skolbussar.
- Amerikansk fotboll och baseball. Jag ska lära mig reglerna. 
- High School skåp :D
- Amerikanska skolbänkar.
- Klockor som ringer när man ska börja eller slutar en lektion.
 
Det här var bara lite utav alla de grejerna jag längtar efter :) 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback