Sweet holy mother of all the unicorns on mars.

HEJ. IDAG HAR JAG BÖRJAT GYMNASIET. LOL. YOLO.
 
Nä, men det verkar väl bra. Klassen verkar kanon, men jag ska ju bara gå med dem ett år sen åker ju jag och när jag kommer hem får jag en ny klass. Så nu är det en ny klass. Nästa år en ny klass. Året efter det en ny klass. Jag kommer känna massa människor på denna planet. Göttans! Fast det känns konstigt att lämna alla här nästa år....Det känns nästan för konstigt. MEN iaf, när jag var i skolan idag så presenterade sig alla lärare på min skola och engelska lärarna pratade på engelska och man får BARA prata engelska med dem när man vill något. DE kommer få ett hel*ete när jag kommer hem från usa och babblar på engelska med dem hela tiden >:D ME gusta.


ª Josse

Hej, såg din blogg på fb-siadn och jag ska också åka till USA 13/14 :D

2012-08-24 // 14:11:34
ª Josse

Hej, såg din blogg på fb-siadn och jag ska också åka till USA 13/14 :D Men jag har en fråga, har du gjort "academic transcript" klart? För jag håller på med det och det är så krångligt... :))

2012-08-24 // 14:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback