Övermorgon

Idag när jag klev in genom dörren såg jag en vas med blommor och ett kort med mitt namn på det. 

Den är från min värdfamilj! De försökte få skolan att ge den till mig men de sa att de inte gjorde sådant längre. Men därför står det grattis på födelsedagen på den (även om det är om två dagar) men de ville göra det till mig då det är sista skoldagen för mig som 17-åring.. 

SÅ GULLIGT GJORT AV DEM! 



Vi skickar också Bamsekramar och stort Grattis
Från ett snöigt Älmhult nu är det vinter på riktigt i hela Sverige.Kram Farmor o Farfar

2014-02-01 // 10:02:21

Grattis på födelsedagen! Önskas från ett snöigt Örnsköldsvik. Många kramar från oss! :-) mvh morbror

2014-02-02 // 16:11:24

Hej! Stort GRATTIS på 18-årsdagen!
Förstår att Du har det bra när vi läser Din blogg.
Hoppas Du får en riktig fin födelsedag.
Många kramar från Gudmor Marie och Molly

2014-02-02 // 17:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback