Bytt värdfamilj

Hej! För en och en halv vecka sedan flyttade jag in hos en ny värdfamilj. Jag var tvungen att flytta ut från min förra då det uppstod ett familjeproblem så jag ansåg att det var bäst för mig att flytta ut. 

Så efter att ha bott med min underbart sköna kontaktperson från fredag till tisdag åkte jag till min förra familj, packade alla mina saker och flyttade in med min kompis från Danmark i två dagar tills jag flyttade in med min nya familj på torsdagen. Redan efter en dag var jag en i familjen så allt är bra med mig. 

Här är alla mina saker...

Om jag har dubbelt så mkt när jag ska hem så kommer jag aldrig få hem allt! Haha

Jag går fortfarande på samma skola så jag har kvar mina vänner och allt fortsätter nästintill precis som vanligt. 

Min nya familj har en mamma, pappa, en dotter i Indiana med barn, en son i blackfoot med barn, en son på college i Utah och sedan en dotter som är junior på min skola. Hon är lätt redan en av mina bästa vänner här borta. 

Så allt är bra med mig och jag ska verkligen ta tag i att blogga nu efter allt som hänt. Har ni några frågor om hur det är att byta familj är det bara att kommentera :) 



ª Mamma

Ellen...inte ens våra väskor som vi kommer att ha med oss när vi kommer till dig kommer att räcka till dina saker!!! Haha!!!

2014-01-20 // 03:40:45

Vad tråkigt :(
Hoppas att du får det superbra ändå! Kommer du fortsätta ha kontakt med din förra värdfamilj? Blir det ingen resa till Disneyland nu? :(

2014-01-20 // 11:54:37

.....och jag menar såklart Disney world, haha :P

2014-01-20 // 11:56:56
ª Mina

Vilken familj var det du skulle åka till Disney world med då? Den första eller den andra?

Känns det inte tråkigt att byta? Eller är det bara kul?

Saknar dig! :) Kram

2014-01-20 // 16:20:31
ª Maja

Vad synd! Hoppas du får det superbra på ditt nya ställe! Vad var det som hände?

Svar: jag vill inte riktigt säga vad som hände. Det var lite familjeproblem som jag ansåg att de borde lösa utan mig där. Det var därför jag tyckte att jag skulle flytta ut och EF tyckte samma sak. Jag har inget emot dem och älskar dem fortfarande men det blev som det blev helt enkelt :)
Ellen Severinsson

2014-01-21 // 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback