Homecoming

Idag var jag på den första powderpuffträningen! Powderpuff är när tjejer, seniors mot juniors, möts i en fotbolldmatch och killar är cheerleaders. Dock är det lite annorlunda för man får inte tacklas utan det går ut på att ta tjejen med bollens flagga som hon har runt midjan. Jag önskar att vi hade fått tacklas för det hade varit roligare.
Fast det är ändå en av de roligaste sporterna jag har testat på!

Kan även berätta hur jag blev frågad till homecoming :) det var första dagen i skolan sista timmen så kom det två pizzor där det stod homecoming? Så sjukt kul :) sen idag svarade jag honom genom att sätta en skylt på hans bil. 


Jag svarade "homecoming world rock with you". Det var min v-syster som kom på det men skylten gjorde jag själv! Det tog minst 4 timmar ... Runt omkring satte jag ett av mina favvogodisar Pop Rocks. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback