New York del 3

Yo. Här är ett sista inlägg om New York City. Jag har redan glömt vilken dag allt hände på så allt är lite snurrigt men ajja. 
 
Detta är den coolaste resturangen jag har varit på. Kocken lagade maten framför oss och kastade runt knivar och mat till höger och vänster. Så häftigt!
 
Detta är utsikten från vårt hotell. Jag älskar deeeen. 
 
Okej så sista dagen var vi på två musikaler. Först the Book of Mormon. Den är så sjukt rolig och handlar om två mormonpojkar som skulle åka på sitt mission. Jag tror jag gillade den så mycket eftersom mer än 50% är mormoner här där jag bor så jag lärde mig en massa nytt. Dock är musikalen gjord av skaparna av South Park så den var ju lite konstig. Men jag har då knappt skrattat så mycket på länge! Jag ska skriva ett inlägg om den mormonska kyrkan någon gång för det är riktigt intressant. 
 
Sen på kvällen gick vi på den sista musikalen som heter Once. Den är gjord efter filmen Once och jag har sett den på engelskan i 9an och tyckte den var jättebra. Musiken är helt underbar iaf!
 
KAN NI GISSA VEM SOM VAR HUVUDPERSONEN I MUSIKALEN? ARTHUR DEVILL. *kan inte andas* jag skojar inte han spelade Rory Williams i min favorittvserie (doctor who) och jag har varit i samma rum som honom nu. HAN ÄR SÅ SJUKT BRA PÅ ATT SJUNGAAA och jag kan fortfarande inte fatta att det var han ;_;
 
 
 
Älskade den här resan så sjukt mkt! Måste åka tillbaka dit någon dag 
 
 
 
 


ª Pål

Jag tänkte först skriva något om hur avundsjuk jag är på att du går på en massa musikaler, men RORY???!!!! FOR REAL???!!!
i can't.
i'm done.
just
asdfghjklkghkhjg

Svar: Jag vet. Vi andades samma luft❤️
Ellen Severinsson

2013-10-10 // 23:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback