New to the York to the City

yo! Om ca en timme åker vi mot Salt Lake City och om 5 timmar går flyget mOT NEW YORK CITY!!!!!! Jag är sååå sjukt taggad och har inte gått runt och sagt annat än "I'm so excited cuz i'll be in new York city in five/four/three/two/one day(s)!!!!". Folk börjar bli trött på mig snart... Men seriöst det kommer bli underbart och jag ska köpa så fett många souvenirer och ta kort på allt jag ser.


Vi kommer bo på ett hotell vid time Square och kommer kunna gå till nästintill allt vi ska göra. Vi kommer exempelvis gå på 4 musikaler på Broadway, shoppa, åka upp i empire state building och se frihetsgudinnan. Liksom tack världens bästa värdfamilj<3 

Jag kommer visa er bilder från resan när jag kommer tillbaka! Sjuuuuuuuukt lycklig at the moment :D 



Jag blir så avundsjuk!!!!
New York är ett av de resmål som står på vår "to visit"-list...
Njut av dina dagar i New York!

Kram

2013-10-03 // 21:17:46

Hej!
Ett tips bara!
Gå upp i Top of the rock istället, mycket häftigare!
Ha en trevlig Weekend!!

2013-10-06 // 01:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback