Corn maze

Hej! Nu varför et 6 dagar sedan ni hörde från mig.. Sorry about that men man har helt enkelt inte tid! Jag skriver däremot när det händer något vilket är bra av mig hehe.

Idag blev jag överraskad då jag fick ett paket från Sverige!! Säger bara tack, tack, tack för godiset mamma och pappa. Älskar er<3

Liksom hur underbar är inte den här påsen? Hemmakväll är mitt liv. Ska för övrigt ta med mig påsen imorgon till skolan och bjuda alla som vill ha. Godis är ju bäst när den delas, eller ja typ ;) ska se när alla amerikanare spottar ut djungelvrål! Humor på hög nivå

Idag var Lovisa och jag i en labyrint av majs! Vi sprang runt där och letade efter saker och blev skrämda av folk som smög upp bakom oss och skrek. Blev jätterädd där inne. 

Svenskarna i Amerika, det är vi det.


Så sjukt kul var det och sen köpte vi också majs som kom från labyrinten. Majsen här borta är så underbart god! Mums

Hela kvällen slutade egentligen med att jag och Lovisa pratade om allt mellan himmel och jord på svenska eftersom det var länge sedan vi hade gjort det. Tack Yolovisa för att du är min vän :) 




Varsågod Ellen! Alltid kul att kunna överraska ibland!

Kramar <3

2013-10-17 // 06:12:22

Hej Ellen! Jag kom att tänka på en sak, hur lång tid tog det för dig att börja tänka på engelska? För antar att du gör det numera?
Kram! :D <3

2013-10-19 // 23:13:57
ª Adam

Egentligen var detta mitt godis men du kunde få det :D miss you :D

2013-10-24 // 01:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback