åsna <3

 
Jag vet inte när jag började tänka på engelska. Jag tror det började helt säkert för en månad sedan kanske. Grejen är den att jag tänker på engelska när jag är i skolan och bland mina vänner osv, alltså när jag pratar engelska. Om jag är för mig själv så kan jag ju välja lite själv hur jag vill tänka, men det är ändå nästan alltid på engelska. Jag tror även jag drömde på engelska förra natten. Det har säkert hänt innan igår men jag minns aldrig mina drömmar så jag är lite snopen att det var på engelska. Så mitt svar på din fråga är att det tar 1-2 månader (plus/minus en halv månad) beroende på hur mycket svenska man är omringad av. Jag tänker i alla fall på engelska nu utan att tänka på det. 
 
MIN KOMPIS HAR EN ÅSNA!!! Han heter Domenic the Donkey och jag vill ha en med!!! HAde döpt den till Donkey the Donkey. Liksom hur söt är den inte?!
 
han var så fluffig!
 


Hej ellen! så najs att få läsa om ditt fabulous USA-liv! nu är det så att jag har en fråga till dig och den går så här:
• hur är maten med USA jämfört med i sverige? är det stor skillnad i hur man äter? är det svårt att hitta saker som är "nyttiga" om du förstår vad jag menar? ^^
Nu råkade det bli några fler frågor än en, men hoppas du vill svara på dem ändå!!

Klappa domenic från mig!!
/Stina

2013-10-23 // 20:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback