Yearbook

Yearbook var min sista timme varje dag och som en utbytesstudent tyckte jag detta var svårt. Det går ut på att man får en sida att göra och sedan måste man leta upp folk att intervjua, ta kort och skriva texter om vad som händer på bilderna. Och eftersom jag inte kände någon så var det svårt att veta vad man skulle ta kort på eller vem man skulle fråga.
 
Dock gick det bra till slut och även om jag var väldigt förvirrad i den klassen så gick det bra tillslut och jag är glad att jag tog den. Nu kan jag ju säga att jag vet hur man gör en Amerikansk Yearbook! :)
 
Vår yearbook är även the 100th edition vilket är ganska coolt.
 
hittade den här på google och tyckte den var lite rolig
 


Varför lägger du aldrig ut något? Vill ha mer inlägg :)

2013-12-07 // 11:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback